Czekoladki reklamowe dla klientów warsztatów samochodowych

Posted on

Czekoladki reklamowe

Czekoladki reklamowe

Słodycze reklamowe stały się w ostatnich latach niezwykle popularnymi gadżetami wykorzystywanymi w wielu kampaniach reklamowych. Znajdują one zastosowanie nie tylko podczas promocyjnych imprez masowych, ale również w przypadku ocieplania relacji między przedsiębiorcą a jego indywidualnymi klientami. Krówki, czekoladki i lizaki opakowane w papierki z firmowymi nadrukami są dziś wyjątkowo cennym nabytkiem każdej firmy, która planuje realizować nowoczesne formy promocji i reklamy. Często zwykłe cukierki mają większą moc, aniżeli drogie spoty reklamowe emitowane w mass mediach.

Promocja warsztatów samochodowych

Wydaje się, że wspomniane na wstępie czekoladki reklamowe nadają się wyłącznie do promowania firm działających w branży spożywczej. Tymczasem badania przeprowadzone w zakresie skuteczności narzędzi marketingowych dowodzą, że zarówno czekoladki reklamowe jak i również inne słodycze są również wyjątkowo skuteczne w przypadku promowania firm działających w zupełnie innej branży. Jedną z nich jest motoryzacja. Niektóre warsztaty mechaniki pojazdowej a także zakłady wulkanizatorskie, blacharskie i lakiernicze stosują wymienione wyżej słodycze do częstowania swoich klientów. Wydaje się, że koszyczek z czekoladkami nie może być skutecznym narzędziem marketingowym. Jednakże wbrew tym pozorom, klienci wyjątkowo cenią sobie ten doradzaj słodkiego promocyjnego poczęstunku.

Klient – nasz pan

Klienci korzystający z usług warsztatów samochodowych, to przede wszystkim mężczyźni. Większość z nich to amatorzy słodyczy, którzy cenią sobie jednocześnie możliwość skorzystania ze słodkiego gadżetu. Często właściciele warsztatów samochodowych stosują Czekoladki Reklamowe jako poczęstunek dla klientów oczekujących na naprawę samochodu. Oprócz słodyczy, często mogą oni skorzystać z oferty darmowej kawy, herbaty lub innych napojów. Takie miłe przyjęcie i potraktowanie każdego indywidualnego klienta sprzyja nawiązaniu serdecznych relacji między nim a właścicielem warsztatu. W perspektywie powoduje to powstanie pewnego rodzaju lojalności klienta i częstego korzystania wyłącznie z usług jednego warsztatu.

Tags: , , ,