Archiwum autora: Patrycja

Długopisy z nadrukiem – dystrybucja

Posted on

W dzisiejszym marketingu wielkie znaczenie przypisuje się gadżetom reklamowym. Są to przedmioty, których walory wizualne oraz inne pomagają pozyskiwać nowych klientów, utrzymywać długofalowe relacje z dotychczasowymi, a także popularyzować markę. Gadżety te muszą jednak być efektownie przygotowane, a także odpowiednio dystrybuowane. Kwestia dystrybucji jest tutaj podstawą. Jak wiele jest sposobów na skuteczną dystrybucję pokazuje przykład […]


Gadżety firmowe w marketingu producentów żywności

Posted on

Jednym z newralgicznych elementów prowadzenia każdej działalności gospodarczej jest obecnie marketing. Bez odpowiednich działań marketingowych, dostosowanych do charakteru danej firmy i zakresu jej funkcjonowania, trudno mówić o pozyskiwaniu nowych klientów i odniesieniu w ten sposób rynkowego sukcesu. Wśród działań reklamowych, prowadzonych przez wiele firm różnych branż, wymienić można dystrybucję gadżetów reklamowych. Są to rozmaite przedmioty, […]


Czekoladki reklamowe dla klientów warsztatów samochodowych

Posted on

Słodycze reklamowe stały się w ostatnich latach niezwykle popularnymi gadżetami wykorzystywanymi w wielu kampaniach reklamowych. Znajdują one zastosowanie nie tylko podczas promocyjnych imprez masowych, ale również w przypadku ocieplania relacji między przedsiębiorcą a jego indywidualnymi klientami. Krówki, czekoladki i lizaki opakowane w papierki z firmowymi nadrukami są dziś wyjątkowo cennym nabytkiem każdej firmy, która planuje […]


Kasa fiskalna dla lekarza a prywatne leczenie

Posted on

Koszty prywatnego leczenia mogą wydawać się dla pojedynczego pacjenta bardzo wysokie. Gdyby jednak wziąć pod uwagę czas, siły i zdrowie, które się traci w oczekiwaniu na leczenie z publicznej służby zdrowia, to usługi prywatne stają się tak naprawdę bardziej oszczędne. To sprawia, że coraz większa grupa pacjentów decyduje się na usługi opieki medycznej, które pojawiają […]


Jak zwiększyć sprzedaż w kawiarni

Posted on

Współcześnie bardzo ważne jest to, aby firmy stale zwiększały sprzedaż swoich produktów albo usług. Dlaczego jest to takie istotne? Ponieważ firmy muszą stale się rozwijać, aby utrzymać się na rynku. Prawo rynku jest takie, że firma, która się nie rozwija, nie pozyskuje nowych klientów i nie zwiększa wskaźników sprzedaży, prędzej czy później upada. Po prostu […]